top of page

ELS NENS I NENES DE I5 HEM CREAT LA NOSTRA CANÇÓ
Escola Pau Casals - Viladecans curs 25-26
La classe de GALÀXIA-NÚVOLS i la dels DIABLES I DIABLESSES hem après molt sobre el nostre projecte.
A classe de música hem creat unes cançons que ens han quedat molt boniques. Les hem practicat molt i després les hem enregistrat.
Les voleu escoltar?
bottom of page

